Google search

Фільм про кафедру ПОСИЛАННЯ


Відбувається за  освітньо-професійною програмою  «Клінічна психологія та психологічна допомога» / «Clinical Psychology and Psychological Aid» зі спеціальності С4 «Психологія» / Psychology

Робоча група з розробка ОПП:
керівник Робочої групи:
Євгенія Гриневич – професор, доктор медичних наук, професор кафедри загальної, дитячої, судової психіатрії і наркології Національного університету охорони здоров'я України імені П. Л. Шупика;
Члени проєктної групи:
Галина Пилягіна – професор, доктор медичних наук, завідувач кафедри психіатрії, психотерапії та медичної психології Національного університету охорони здоров'я України імені П. Л. Шупика (гарант освітньо-професійної програми на другому (магістерському) рівні вищої освіти за спеціальністю 225 «Медична психологія»);
Віталій Омелянович – професор, доктор медичних наук, професор кафедри загальної, дитячої, судової психіатрії і наркології Національного університету охорони здоров'я України імені П. Л. Шупика (гарант освітньо-професійної програми у сфері післядипломної освіти (підготовка в інтернатурі) за спеціальністю 225 «Медична психологія» за спеціальністю інтернатури «Медична психологія»);
Володимир Краснов – професор, доктор медичних наук, завідувач кафедри педагогіки, психології, медичного та фармацевтичного права Національного університету охорони здоров'я України імені П. Л. Шупика;
Наталія Серьогіна – завідувач відділу аспірантури, докторантури, магістратури та навчально-методичної роботи з вищої освіти Національного університету охорони здоров'я України імені П. Л. Шупика, кандидат юридичних наук, доцент.

Мета програмиЯкісна теоретична та практична підготовка фахівців відповідно до вимог системи якості підготовки кадрів до атестації з метою присвоєння звання «Клінічний психолог-спеціаліст» в галузі соціальних та поведінкових наук, формування здатності застосовувати набуті знання, вміння та практичні навички у подальшій самостійній професійній діяльності, а також здатних виявляти та ефективно розв’язувати складні спеціалізовані задачі обстеження та проведення практичних психологічних утручань; вирішення проблем інноваційного та наукового (за можливості та бажанням) характеру у зазначеної сфері професійної діяльності.

Посилання на ОПП «Клінічна психологія та психологічна допомога» ПОСИЛАННЯ

Положення про освітньо-професійні програми підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня в НУОЗ України імені П. Л. Шупика ПОСИЛАННЯ

Положення про гаранта освітньої програми в НУОЗ України імені П. Л. Шупика ПОСИЛАННЯ



Навчально-методичні матеріали ПОСИЛАННЯ НА РЕПОЗИТАРІЙ




Робочі програми за спеціальністю 053 Психологія

  1. ОК1 Загальна психологія
  2. ОК2 Професійна комунікація іноземною мовою
  3. ОК3 Практикум із загальної психології
  4. ОК4 Основи нейропсихології
  5. ОК5 Психофізіологія та порівняльна психологія
  6. ОК6 Патопсихологія та спецпрактикум з експериментальної психології
  7. ОК7 Клінічна патопсихологія та спецпрактикум з клінічної психодіагностики
  8. ОК8 Психологічна допомога при тривозі, фобіях та депресії
  9. ОК9 Практикум з психологічної допомоги
  10. ОК10 Технології психологічного тренінгу
  11. ОК11 Психологічний супровід осіб, які отримують психо-та соматофармакотерапію
  12. ОК12 Психологічний супровід та психокорекція при соматогенних та психосоматичних розладах
  13. ОК13 Психологія масової поведінки та соціально- психологічна робота
  14. ОК14 Когнітивно-поведінкова терапія
  15. ОК15 Психодинамічна психотерапія
  16. ОК16 Організаційно-правові засади професійної діяльності психолога
  17. ОК17 Методологія та організація наукових досліджень в сфері психічного здоров'я
  18. ОК18 Інформаційні технології, математичні та статистичні методи в практиці клінічного психолога
  19. ОК19 Психологія педагогічної діяльності (вища школа педагогічної діяльності)
  20. ОК20 Переддипломна практика

Вибіркові компоненти ОПП

1 рік 10 місяців

1 рік 4 місяці

Link (Робочі програми)

Link (Сілабус)

Вибірковий блок №1. «Клінічна психологія та соціально-психологічна допомога»

ВК 1.1

Експериментальна психологія та клінічна психодіагностика при соціальних зовнішніх ризиках (практикум)

так

так

Link

Link

ВК 1.2

Дитяча та підліткова психологія. Психокорекція порушень розвитку

так

так

Link

Link

ВК 1.3

Геронтопсихологія

так

так

Link

Link

ВК 1.4

Психодіагностика, психокорекція та психологічний супровід осіб з психічними розладами та членів їх сімей

так

так

Link

Link

ВК 1.5

Психологія сексуальності

так

так

Link

Link

ВК 1.6

Психологія адикцій

так

так

Link

Link

ВК 1.7

Сімейна психологія та сімейна психокорекція осіб, що опинилися під впливом епідеміологічних, військових, економічних ризиків

так

так

Link

Link

ВК 1.8

Аутоагресивна поведінка (психодіагностика, кризові втручання, психокорекційна допомога)

так

так

Link

Link

Вибірковий блок №2. «Кризове психологічне консультування та перша психологічна допомога»

ВК 2.1

Міжпрофесійні взаємодія та комунікація та їх психологічні особливості в сфері охорони психічного здоров’я, а також за умов надзвичайних ситуацій та військових конфліктів

так

так

Link

Link

ВК 2.2

Психологія та патопсихологія при надзвичайних ситуаціях та військових конфліктах

так

так

Link

Link

ВК 2.3

Нейропсихологічні аспекти надзвичайних ситуацій та військових конфліктів

так

так

Link

Link

ВК 2.4

Методи кваліфікаційної оцінки психологічного стану та стану психічного здоров’я постраждалих внаслідок надзвичайних ситуацій та військових конфліктів (практикум)

так

так

Link

Link

ВК 2.5

Методи психологічної роботи з постстресовими розладами

так

так

Link

Link

ВК 2.6

Основи екстремальної психології

так

так

Link

Link

ВК 2.7

Конфліктологія

так

так

Link

Link

ВК 2.8

Військова психологія

так

так

Link

Link

Вибірковий блок №3. «Психопрофілактика, психоед’юкація, психокорекція та психотерапія»

ВК 3.1

Базові навички консультування та психокорекції

так

так

Link

Link

ВК 3.2

Технології когнітивно-біхевіоральної психотерапії

так

так

Link

Link

ВК 3.3

Основи індивідуальної та соціальної поведінки людини як компоненти психологічної допомоги та психокорекції.

так

так

Link

Link

ВК 3.4

Основи екзистенційної психотерапії

так

так

Link

Link

ВК 3.5

Сугестія та аутосугестія в практичній психології

так

так

Link

Link

ВК 3.6

Психоосвіта, психогігієна, психопрофілактика вживання алкоголю та психоактивних речовин

так

так

Link

Link

ВК 3.7

Групова психокорекційна робота в практиці практичного психолога (технології та техніки)

так

так

Link

Link

ВК 3.8

Основи судово-психологічної експертизи

так

так

Link

Link

Вибірковий блок №4. Загальні напрямки

ВК 4.1

Правові засади, засоби та методи реалізації психологічних, консультаційних програм та програм психологічного супроводу.

так

 

Link

Link

ВК 4.2.

Правові засади психологічної допомоги

так

 

Link

Link

ВК 4.3

Основи охороноздоровчого права

так

 

Link

Link

ВК 4.4

Психологічні засади антикризового управління у сфері охорони психічного здоров’я

так

 

Link

Link

ВК 4.5

Психологічна парадигма та парадигма психічного

здров’я в структурі євроінтеграційної соціальної та гуманітарної політики

так

 

Link

Link

ВК 4.6

Правові засади реалізації та медичного застосування лікарських засобів

так

 

Link

Link

Загальний обсяг вибіркових компонент

30 кредитів

24 кредити

 

 

ПРОВІДНІ СТЕЙКХОЛДЕРИ

Басиста Ірина, 
методолог Центру ментального відновлення жінок «Незламна» ГО «Фонд Маша»

Бойчук Олена,
ст. викладач, практичний психолог Служби соціальної адаптації та психологічної допомоги КНЕУ

Виноградова Вікторія,
 доктор психологічних наук, доцент. Керівник психологічної служби, агропромхолдинг Астарта-Киів

Грицай Діна
, лікар психіатр, медичний психолог. Завідуюча відділенням медико психологічної реабілітації. Київський обласний центр ментального здоров'я. м. Ворзель

Жук Юрій,
виконавчий директор ПП Клініка антистаріння МЕДІКОМ

Новосельський Олександр
, заступник директора з медичної та організаційно-методичної роботи

Погосян Сергій, директор 
Благодійного фонду "ТМС-Боремось за Україну"

Романова Віра
, кандидат психологічних наук, практичний психолог, керівник компанії "Онлайн платформа надання кваліфікованої психологічної допомоги METHOD4U"

Сахно Іван, директор комунального некомерційного підприємства Яготинської міської ради «Яготинський центр первинної медико-санітарної допомоги»

Федін Юрій
, завідувач психіатричного лікувально-діагностичного відділення №6

Харитоненко Володимир, голова ГО «Асоціація фахівців з розв’язання конфліктів та соціальної і психологічної підтримки «Слова допомагають»

Храмцова Вікторія, практичний психолог, Хібукі-терапевт, ГО «КІНДЕР ВЕЛЬТ», м. Київ




Форми атестації здобувачів вищої освіти за ОП “Клінічна психологія та психологічна допомога” за спеціальністю 053 Психологія другого (магістерського) рівня вищої освіти:
1. Положення про підготовку та захист кваліфікаційної роботи здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня у НУОЗУ ім.П.Л.Шупика ПОСИЛАННЯ
2. Методичні рекомендації з обрання теми кваліфікаційної роботи здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня ОП «Клінічна психологія та психологічна допомога» ПОСИЛАННЯ
3. Програма атестаційного екзамену ПОСИЛАННЯ
4. Орієнтовна тематика кваліфікаціних робіт для здобувачів освітньо-професійного рівня «магістр» очної денної та заочної форми навчання набору 2023 року ОПП «Клінічна психологія та психологічна допомога» спеціальність 053 «Психологія» (див. нижче по сторінці).

Щоденник з практики (Завантажити)

Положення про проведення практики здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня у НУОЗ України імені П.Л. Шупика ПОСИЛАННЯ

Репозітарій кваліфікаційних робіт магістрів ПОСИЛАННЯ


Угоди про співпрацю

Київський національний лінгвістичний університет ПОСИЛАННЯ

Академія праці, соціальних відносин і туризму ПОСИЛАННЯ

Приватний ВНЗ "Європейський університет" ПОСИЛАННЯ

ГО "Асоціація фахівців з розв'язання конфліктів та соціальної і психологічної підтримки "Слова допомагають" ПОСИЛАННЯ


Назва закладу охорони здоров’я, що є клінічною базою Адреса закладу охорони здоров’я, що є клінічною базою Номер договору Дата підписання договору Посилання на договір
ДУ «Інститут серця МОЗ України» Вул. Братиславська 5а, Київ 02660 27/29/0316 16.03.2023 ПОСИЛАННЯ
ДУ «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова НАМН України» 03038, Київ, вул. Амосова, 6 25/29/0307 07.03.2023 ПОСИЛАННЯ
ДУ «Національний науковий центр      «Інститут кардіології, клінічної та      регенеративної медицини імені      академіка М.Д. Стражеска НАМН України» 03151, Київ, вулиця Святослава Хороброго 5 59-1/29/0901 01.09.2023 ПОСИЛАННЯ
ДУ Національний Інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського НАМН України М.Амосова,10 Київ, 03038  36/26/0328 28.03.2023 ПОСИЛАННЯ
ДУ «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П. Ромоданова» НАМН України м. Київ вул. П. Майбороди 32, 4839407 24/29/0301 01.03.2023 ПОСИЛАННЯ
ДУ «Інститут травматології та ортопедії НАМН України»  м. Київ, вул.Бульварно- Кудрявська , 27   01/30/0101 01.01.2024 ПОСИЛАННЯ
Клініка Євродерм м. Київ, вул.. Нагірна, 10 22-1/22/0916 16.09.2022 ПОСИЛАННЯ
КНП «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни»  м. Київ,      вул. Федора Максименка, 26     25/22/1010 10.10.2022 ПОСИЛАННЯ
ТОВ "Клініка естетичної стоматології Мирослави Драгомирецької»  01032, м. Київ, бульвар Т. Шевченка,  37/122 09/20/0225 05.02.2020 ПОСИЛАННЯ
ТОВ «Академія безперервної освіти ортодонтів»  01103, м. Київ ,вул. Драгомирова ,2а 10/20/0225 05.02.2020 ПОСИЛАННЯ
КНП «КМКЛ № 8» м. Київ, 04201, вул. Кондратюка, 8. 15/23/0131 31.01.2023 ПОСИЛАННЯ

Бази практики

- КНП "Клінічний заклад з надання психіатричної допомоги "ПСИХІАТРІЯ" ПОСИЛАННЯ

- ГО "Академія пізнання" ПОСИЛАННЯ

- ГО "Інститут психотравми війни" ПОСИЛАННЯ

- Клініка антистаріння "МЕДИКОМ" ПОСИЛАННЯ

- ТОВ "МЕТОД4Ю", Екосистема психологічної допомоги ПОСИЛАННЯ

- Благодійна організація "Благодійний фонд "ТМС-Боремось за Україну" ПОСИЛАННЯ

- ГО "Асоціація фахівців з розв'язання конфліктів та соціальної та психологічної підтримки "Слова допомагають" ПОСИЛАННЯ

- "Клініка ментального здоров'я доктора Сапон" ПОСИЛАННЯ

- "Яготинський центр первинної медико-санітарної допомоги" ПОСИЛАННЯ

- "Яготинська центральна міська лікарня" ПОСИЛАННЯ

- Європейській університет ПОСИЛАННЯ

- ГО "КІНДЕР ВЕЛЬТ" ПОСИЛАННЯ

- Приватний ВНЗ "Європейський університет" ПОСИЛАННЯ


Підготовка та написання кваліфікаційної роботи магістра

Положення про підготовку та захист кваліфікаційної роботи здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня у НУОЗУ імені П.Л.Шупика ПОСИЛАННЯ

Методичні рекомендації
з обрання теми кваліфікаційної роботи здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня ОП «Клінічна психологія та психологічна допомога» ПОСИЛАННЯ

Положення про дотримання академічної доброчесності в НУОЗ України імені П. Л. ШУПИКА ПОСИЛАННЯ

Кодекс академічної доброчесності НУОЗ України імені П. Л. ШУПИКА ПОСИЛАННЯ


ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КВАЛІФІКАЦІНИХ РОБІТ

для здобувачів освітньо-професійного рівня «магістр» очної денної та заочної форми навчання набору 2024 року
ОПП «Клінічна психологія та психологічна допомога» спеціальність 053 «Психологія»

№ з/п

Орієнтовні теми

ПІБ керівника

1

Особливості професійної підготовки майбутніх клінічних психологів до діяльності в умовах воєнного стану.

Краснов Володимир Володимирович

2

Методичні підходи до підготовки майбутніх клінічних психологів для роботи з біженцями та внутрішньо переміщеними особами.

3

Розвиток професійних компетентностей у майбутніх клінічних психологів для надання психологічної допомоги ветеранам бойових дій.

4

Формування професійної готовності у майбутніх клінічних психологів до роботи в кризових ситуаціях.

5

Впровадження симуляційного навчання у процесі підготовки майбутніх клінічних психологів: оцінка ефективності.

6

Формування навичок роботи з психологічною травмою у майбутніх клінічних психологів під час професійної підготовки.

7

Міжпрофесійна взаємодія в підготовці майбутніх клінічних психологів: формування навичок роботи у мультидисциплінарних командах.

8

Формування стресостійкості та навичок саморегуляції у майбутніх клінічних психологів в процесі професійної підготовки.

9

Використання інноваційних освітніх технологій у підготовці майбутніх клінічних психологів за умов воєнного стану.

10

Формування навичок дистанційного психологічного консультування у процесі підготовки майбутніх клінічних психологів.

11

Особистісні особливості у підлітків з девіантною поведінкою.

Пилягіна Галина Яківна

12

Патопсихологічні прояви у підлітків девіантних дитячо-батьківських відносин та розлади прив’язаності.

13

Поведінкові порушення у дітей та підлітків внаслідок  девіантних дитячо-батьківських відносин.

14

Патопсихологічні особливості саморуйнівної  поведінки у дітей та підлітків.

15

Патопсихологічні порушення у дітей та підлітків внаслідок булінгу в школі.

16

Питання соціально-психологічної адаптації в підлітками з гендерною дисфорією.

17

Підвищена фрустрація та дезадаптивні копінг-стратегії як чинник розвитку психопатологіних та поведінкових розладів у фахівців в сфері психічного здоров’я в сучасних умовах (клінічних та медичних психологів, лікарів,  соціальних працівників).

18

Арт-терапія клінічними психологами тривожних станів внутрішньо-переміщених осіб.

Блінов Олег Анатолійович

19

Подолання професійного вигорання у клінічних психологів за допомогою емоційно-образної терапії.

20

Вплив бойового стресу на стан конфліктності військовослужбовців.

21

Деформація особистості військовослужбовців у наслідок впливу бойового стресу.

22

Емоційний інтелект як чинник успішної комунікації клінічного психолога з пацієнтом.

23

Емоційно-образна терапія в подоланні страхів у клієнтів з травматичним досвідом.

24

Зв'язок бойового стресу з релігійністю військовослужбовців.

25

Методи психічної саморегуляції негативних емоційних станів клінічних психологів які працюють у клініці.

26

Профілактика емоційного вигорання у клінічних психологів.

27

Прояви внутрішньоособистісних конфліктів в процесі професійної діяльності клінічних психологів.

28

Психокорекція віддалених наслідків травматичного стресу в ветеранів Збройних сил України.

29

Психокорекція клінічними психологами негативних психічних станів у військовослужбовців з ампутованими кінцівками.

30

Психокорекція негативних психічних станів хворих на онкологію.

31

Психологічна допомога клінічними психологами сім’ям в подоланні складних життєвих ситуацій в умовах війни.

32

Психологічна допомога клінічними психологами сім’ям загиблих військовослужбовців.

33

Психологічні методи подолання тривожності клінічними психологами.

34

Розвиток лідерських якостей студентів магістратури з клінічної психології.

35

Соціально-психологічні чинники адаптації студентів клінічних психологів до навчання у вищому навчальному закладі.

36

Формування позитивних емоційних станів у студентів клінічних психологів за допомогою метафоричних асоціативних карт.

37

Формування психологічної готовності студентів клінічних психологів до публічних виступів.

38

Медико психологічні проблеми, завдання і обґрунтування ролі в діяльності клінічного психолога в забезпеченні клінічної реабілітаційної практики.

Казміренко Вячеслав Петрович

39

Психологічна діагностика і розробка програм клінічної психологічної підтримки, консультації і конкретні заходи допомоги в ситуаціях психологічної втрати близьких.

40

Психологічна діагностика і розробка програм і заходів клінічної допомоги при виявленні депресивних посттравматичних проблем і станів (перевірка ефективності і корекція дієвості: врахування помилок, удосконалення програмних дій і заходів).

41

Психологічна діагностика станів постравматичних особистісних розладів, розробка програми реабілітаційного супроводу особистості (поточна перевірка можливих помилок, корекція і уточнення процедур і консультацій).

42

Розробка психологічної програми допомоги реадаптації після депресивних розладів і панічних атак в ситуаціях особистісної втрати (або травм) необхідність заходів супервізії і корекція помилок психолога.

43

Психологія професійних вимог і деонтології в діяльності "ключової структури" фахового організаційного процесу клініки: "лікар-медична сестра-хворий": завдання, практичні засади та фахові вимоги забезпечення ефективності і конструктивної взаємодії та взаємодопомоги.

44

Організація фахової компетентної взаємодії клінічного психолога з лікарем: розробка програми і інтерактивна практика когнітивного порозуміння, семантичне і мотиваційне узгодження конфлікту інтересів та протиріч.

45

Професійні і фахові засади в побудові програми спільної взаємодії клінічного психолога і лікаря, ключові проблеми і організація процесу співробітництва на засадах і критеріях "відповідальної залежності"

46

Клініко психологічні засади ефективності вирішення конкретних завдань і проблемні питання діяльності клінічного психолога в супроводі дитячої (ювенільної) клінічної психології межових розладів, станів акцентуації, неврозів, тривоги та дезадаптації.

47

Кардинальні проблеми і професійні завдання клінічного психолога в побудові і розробці фахових програм і завдань соціально психологічної допомоги при клінічних "станах залежності" (делінквентного, наркотичного, інформаційного, лудоманії) - в практиці вирішення актуальних завдань клінічної психології

48

Міжгалузеві і клінічні засади, методи і конкретна психологічна практика вирішення проблем станів і ситуацій в діяльності персоналу з напруженими стандартами ризику і "соціотехнічних вимог" до особистості "break-off" ("БРЕК/ОФФ"): пілоти, оператори, члени екіпажу, підлеглі "військові виконавці", офіцери бойових рішень і дій, ets.- клініка військової психології

49

Адаптація психодіагностичних методик для використання у вітчизняній клінічній практиці.

Михайлов Борис Володимирович

50

Медико-психологічна диференційна діагностика та психотерапія синдрому залежності.

51

Патерни тривоги у пацієнтів з невротичними та психосоматичними розладами.

52

Сучасна феноменологія і патоморфоз ПТСР в умовах військових дій в Україні.

53

Структурно-динамічні порушення емоційного інтелекту у осіб з розладами адаптації.

54

Коморбідність тривожних і адиктивних розладів.Феноменологія,патопсихологічні

механізми,принципи психологічної корекції.

55

Феноменологічні прояви саморуйнівної поведінки у осіб з різними варіантами розладів

особистості.

56

Особливості емоційних порушень і їх порівняльна характеристика в структурі реакцій на

стрес і порушень адаптації.

57

Психологічні патерни особистісного спектру в формуванні психосоматичних розладів та їх психотерапії.

58

Психологічні підходи до діагностики порушень пам’яті у пацієнтів з деменцією внаслідок різних захворювань.

59

Психологічні чинники виникнення та переживання стресу у фахівців допомагаючих професій.

Інжиєвська Леся Анатоліївна

 

60

Психологічні чинники емоційного вигорання медичних працівників.

61

Психологічні особливості емоційної сфери юних вагітних.

62

Психоемоційні стани військовослужбовців.

63

Психологічні особливості самотності у юнаків та дівчат з різним рівнем самооцінки та тривожності

64

Психологічні особливості самореалізації людей дорослого віку з вадами зору

65

Психологічні особливості психоемоційної сфери студентів-ВПО

66

Психологічні особливості реакції на стрес та стресостійкості людей похилого віку

67

Психологічні особливості життєстійкості жінок під час війни в Україні

68

Індивідуально-психологічні детермінанти копінг-стратегій військовослужбовців

69

Арттерапія у роботі з хворими в умовах стаціонарного лікування.

70

Психологічна допомога сім’ї, яка має невиліковно хворого.

71

Психологічний супровід батьків важкохворої дитини.

72

Особливості психологічного супроводу батьків в ситуації втрати дитини.

73

Психологічний супровід хворих з втратою кінцівок.

74

Вплив пережитого насилля на психоемоційну сферу особистості в стресасоційованих умовах.

75

Психологічні особливості реакції на стрес та стресостійкості людей похилого віку

76

Особливості психологічного супроводу онкохворих.

77

Механізми психологічного захисту військовослужбовців: специфіка його прояву та функціонування.

78

Нейропсихологічні особливості психоорганічного синдрому та деменції.

Зубатюк Оксана Вікторівна

79

Нейропсихологічні особливості внаслідок черепно-мозкових травм

80

Патопсихологія тривожно-фобічних розладів та психологічний супровід при цих порушеннях.

81

Патопсихологія депресивних розладів та психологічний супровід при цих порушеннях.

82

Патопсихологія розладів особистості та психологічний супровід при цих порушеннях.

83

Особливості копінг-стратегій та їх ресурсні можливості у пацієнтів з психотичними розладами.

84

Особливості синдрому вигорання у співробітників в закладах охорони психічного здоров’я в сучасних умовах.

85

Особливості стану фрустрації та копінг-стратегій у вимушено переміщених осіб.

Живоглядов Юрій Олексійович

86

Статеві та гендерні особливості поведінки у стресі.

87

Патопсихологічні порушення внаслідок сталих конфліктів в родині та психологічний супровід сімей.

88

Особливості синдрому вигорання у фахівців при наданні медико-психологічної допомоги в роботі з особливими групами (військовополонені,  членами родини загиблих, важкопораненими тощо)

89

Стресо-стійкість  як базовий компонент психологічної готовності до професійної діяльності фахівців в сфері психічного здоров’я в сучасних умовах (клінічних та медичних психологів, лікарів,  соціальних працівників).

90

Адаптивні копінг-стратегії як психологічний ресурс подолання стрес-асоційованих розладів, у фахівців в сфері психічного здоров’я в сучасних умовах (клінічних та медичних психологів, лікарів,  соціальних працівників).

91

Адаптивні копінг-стратегії як психологічний ресурс подолання соматоформних та психосоматичних розладів у фахівців в сфері психічного здоров’я в сучасних умовах (клінічних та медичних психологів, лікарів,  соціальних працівників).

92

Вплив стресу війни на сексуальне благополуччя в цивільних парах та парах, в яких є партнер-військовий/військова.

Костюк Олена Іванівна

93

Особливості роботи клінічного психолога в процесі відновлення психологічного благополуччя дітей/молоді/дорослих, що постраждали внаслідок військових дій.

94

Посттравматичне зростання ДДА (дорослих дітей алкоголіків)

95

Вплив стресу війни на людей, що мають комплексний ПТСР

96

Психологічна готовність до захисту батьківщини в лавах ЗСУ та Нацгвардії

97

Резил`єнс медичних працівників, що несуть службу у військових підрозділах

98

Особливості механізмів психологічного захисту у цивільних/військових, що пережили насилля

99

Особливості вигорання медичних працівників в умовах війни.

100

Особливості посттравматичного зростання медиків.

101

Гострий стрес та інші розлади адаптації у ВПО/українських емігрантів після  повномаштабного вторгнення.

102

Особливості комплаєнсу лікаря та пацієнта ВПО /людей, що втратили майно до точки бідності.

103

КПТ при порушеннях сну (інсомніях).

104

Особливості захисних механізмів пацієнтів, хворих на діабет І та ІІ типу/ онкозахворювання/ паліативних хворих/ після ампутації кінцівок.

105

Тривожні стани у молоді/населення під час та після ковіду / населення після звільнення окупованих територій.

106

Особливості взаємодії батьків та дітей з РАС та її вплив на успішність соціалізації дітей.

107

Депресивні симптоми при хронічних захворюваннях та їх вплив на хід лікування.

108

Особливості сприйняття «картини хвороби» при діабет-вроджених вадах серця, онкозахворюваннях.

109

Особливості переживання втрати у жінок та їх вплив на особистість при викиднях.

110

Патопсихологія соматоформних розладів та психологічний супровід при цих порушеннях.

Башинський Олександр Олександрович

111

Психологічний супровід тривожних розладів, що виникають як наслідок гострого або хронічного стресу в умовах війни

112

Патопсихологія психосоматичних захворюваннях та психологічний супровід при цих порушеннях.

113

Порушення сімейних стосунків при хронічному стресі в умовах війни та психологічний супровід при цих порушеннях.

114

Патопсихологічні особливості саморуйнівної  поведінки у пацієнтів з психотичними розладами.

115

Патопсихологічні особливості саморуйнівної  поведінки у пацієнтів з невротичними розладами.

116

Особливості копінг-стратегій при депресивних розладах.

117

Вплив використання засобів телекомунікаційних технологій на ефективність психологічних інтервенцій

Шевчук Ольга Сергіївна

118

Вплив збройного конфлікту на осіб з діагностованими психічними розладами

119

Вплив збройного конфлікту на суб’єктивне благополуччя фахівців допомагаючих професій

120

Вплив ситуацій підвищеного професійного ризику на мотивацію фахівців у сфері психічного здоров’я

121

Особистісні зміни як результат становлення фахівцем у сфері психічного здоров’я

122

Превенція суїцидальної поведінки у осіб з діагностованими психічними розладами

123

Профілактика і превенція вигорання та інших станів асоційованих із виконанням професійних обов’язків

124

Психологічні ефекти превенції суїцидальної поведінки у осіб з вираженим суїцидальним ризиком

125

Психологічні чинники професійного вигорання у фахівців допомагаючих професій

126

Роль психологічної готовності до ризику в професійній діяльності кризових психологів


 

2025 рік
15 травня відбулося секційне засідання в рамках конференції YOUNG SCIENCE 6.0!
Наша секція — «Актуальні питання в психології: педагогіка, психологія, медичне та фармацевтичне право» — зібрала студентів і викладачів для глибокої дискусії про ментальне здоров’я.
Відкрили захід викладачі кафедри НУОЗ України імені П. Л. Шупика — професори Володимир Краснов, В’ячеслав Казміренко, доц. Олеся Інжиєвська та ст. викладачка Лідія Юрковська.
Учасники секції представили 15 доповідей — про ПТСР і залежності, стрес і харчову поведінку, ADHD у школярів, роль фізичної активності в терапії та багато іншого.
Особливо символічно, що зустріч відбулася саме в місяць ментального здоров’я, у межах програми «Ти як?» ініційованої Першою леді України.
Посилання на відеозапис секції.



2024 рік
Студенти взяли участь у роботі науково-практичної конференції з міжнародною участю (online формат) "YOUNG SCIENCE 5.0 (для молодих науковців)" - секція «Клінічна психологія та психологічна допомога», яка відбулася 24 травня 2024 року. Організатори: МОЗ України, Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика (Київ).
Посилання на програму.
Посилання на новину.
Посилання на збірник матеріалів.
Оскільки участь у конференції передбачала виконання додаткових не тільки творчих, наукових, але й організаційних завдань, студенти були заохочені тим, що отримали додаткові 10 балів при оцінюванні їх успішності з нормативної дисципліни ОК 16 «Організаційно-правові засади професійної діяльності психолога».
Поняття “неформальна освіта студентів” відноситься до навчального процесу та здобуття знань та навичок, які відбуваються поза офіційною, формальною системою освіти, такою як лекції, семінари, іспити та курси. Неформальна освіта передбачає навчання, яке може відбуватися на власний розсуд студента і не вимагає офіційної оцінки чи сертифікації.
Процедура визнання результатів навчання, отриманих в неформальній та/або інформальній освіті регулюється Порядком визнання результатів неформального та/або інформального навчання у НУОЗ України імені П.Л.Шупика
 ПОСИЛАННЯ



НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА ЗДОБУВАЧІВ ОПП «КЛІНІЧНА ПСИХОЛОГІЯ ТА ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА», ОС «МАГІСТР»

Неформальна освіта: особливості та переваги.

Гнучкість: Неформальна освіта може бути адаптована до індивідуальних потреб та графіку. Вона дозволяє навчатися в будь-який зручний час та місце.

Практичність: Часто неформальна освіта акцентується на практичних навичках та досвіді, які можна застосовувати в реальному житті.

Різноманітність: Існує велика кількість ресурсів та можливостей для неформального навчання, включаючи курси, майстер-класи, вебінари, підручники та інше.

Самостійність: Неформальна освіта часто вимагає від студента самостійності та відповідальності за власне навчання.

Актуальність: В світі, де знання швидко старіють, неформальна освіта дозволяє швидко оновлювати та розширювати свої знання.

Доступність: Більшість неформальних навчальних ресурсів доступні безкоштовно або за помірну ціну, що робить їх доступними для більшої кількості людей.

Підвищення кваліфікації: Неформальна освіта дозволяє професіоналам підвищувати свою кваліфікацію та розвивати кар’єру без необхідності повного повернення до університету.



ПРАКТИЧНІ ЗДОБУТКИ СТУДЕНТІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ В СФЕРІ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ. СЕТИФІКАТИ - ПОСИЛАННЯ



ОСВІТНІ МАЙДАНЧИКИ РЕКОМЕНДОВАНІ ОС «МАГІСТР» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 053 ПСИХОЛОГІЯ

Coursera (coursera.org)

Опис: Coursera пропонує безліч онлайн-курсів від університетів та коледжів з усього світу. Ви зможете знайти курси з психології, а також з суміжних галузей.

edX (edx.org)

Опис: edX надає доступ до курсів від провідних університетів та організацій. Тут ви зможете знайти онлайн-курси з психології та суміжних дисциплін.

EdEra ( ed-era.com) 

Опис: освітня платформа, яка надає різноманітні курси та ресурси для соціальних працівників з акцентом на практичних навичках та інноваціях у сфері психології.

 Prometheus (prometheus.org) 

Опис: онлайн-ресурс, що спеціалізується на навчанні психологів широкому спектру компетенцій, включаючи теоретичні знання та практичні навички, необхідні для успішної роботи у сфері психологічної діагностики

Udemy (udemy.com)

Опис: Udemy – це платформа з курсами, які створюють експерти з практичного досвіду. Тут ви зможете знайти курси з різних аспектів психосоціальної допомоги.

ВУМ онлайн (vumonline.ua)

Опис: онлайн-платформа для психологів, де доступні курси та матеріали з різних аспектів психології.

Освітній хаб міста Києва (eduhub.in.ua) 

Опис: інтерактивний центр з навчальними ресурсами та подіями, спрямованими на підвищення кваліфікації психологів у Києві.

Khan Academy (khanacademy.org)

Опис: Khan Academy пропонує безкоштовні уроки та курси з різних предметів, включаючи психологічні науки. Це відмінний ресурс для освоєння фундаментальних знань.

LinkedIn Learning (linkedin.com/learning)

Опис: LinkedIn Learning надає доступ до більш ніж 15 000 онлайн-курсів з різних галузей, включаючи психологію та професійний розвиток.

FutureLearn (futurelearn.com)

Опис: FutureLearn пропонує курси від провідних університетів та організацій. Тут ви зможете знайти курси, пов’язані з психологією та суміжними галузями.

Courageous Conversation (courageousconversation.com)

Опис: Цей ресурс спеціалізується на навчанні з питань різноманітності, еквітабельності та інклюзивності. Він може бути корисним для психологів, які цікавляться культурною компетентністю