- Деталі
Напередодні Різдвяних свят 2023 року на кафедрі функціональної діагностики закінчився тримісячний цикл спеціалізації, який проходив у змішаному форматі. За обсягом викладеного матеріалу та різноманітністю форм навчання цикл спеціалізації завжди є найбільшим випробуванням для колективу кафедри протягом року.
- Деталі
20 грудня 2023 року в.о. завідувача кафедри фармації д.фарм.н. Сергій Соловйов взяв участь у науково-практичній конференції з міжнародною участю «Фармацевтична освіта, наука та практика: стан, проблеми, перспективи розвитку», присвяченій 25-річчю фармацевтичного факультету Національного медичного університету імені О.О. Богомольця.
- Деталі
За поданням Первинної профспілкової організації Національного університету охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика Рада Київської міської профспілки працівників охорони здоров’я за значний особистий внесок у забезпечення належного медичного обслуговування населення столиці та вірність обраній справі в умовах воєнного стану, сумлінне виконання професійного обов’язку та за підсумками роботи у 2023 році нагородила Почесною грамотою співробітників НУОЗ України імені П.Л. Шупика.
- Деталі
Кафедра кардіології НУОЗ України імені П.Л. Шупика продовжує проводити безкоштовні заняття по суботах для лікарів з усієї України. Проведений кардіологічний захід 9 грудня був особливо цікавим для кардіологів, терапевтів, сімейних лікарів.
- Деталі
19 грудня 2023 року декан фармацевтичного та медико-профілактичного факультету професор Василь Михальчук та в.о. завідувача кафедри фармації д.фарм.н. Сергій Соловйов на запрошення ректора Національного медичного університету імені О.О. Богомольця чл.-кор. НАМН України професора Юрія Кучина взяли участь у науково-практичній конференції з міжнародною участю «Фармацевтична освіта, наука та практика: стан, проблеми, перспективи розвитку», присвяченій 25-річчю фармацевтичного факультету.
- Деталі
Останнім часом використання симуляційних методів навчання стало нагальною необхідністю для розвитку медичної освіти. Про це свідчить загальна тенденція до поширення використання вказаних методів провідними медичними університетами світу як метод розвитку та інновацій медичних навчальних програм.