Google search

 
 

Останнім часом використання симуляційних методів навчання стало нагальною необхідністю для розвитку медичної освіти. Про це свідчить загальна тенденція до поширення використання вказаних методів провідними медичними університетами світу як метод розвитку та інновацій медичних навчальних програм.

  

Освітній процес з використанням моделювання забезпечує контрольоване та віртуально-модельоване клінічне середовище, яке дозволяє інтегрувати теорію та практичні навички, відпрацьовувати найкращі стратегії клінічного менеджменту, у тому числі при виникненні критичних ситуацій. 

На кафедрі анестезіології та інтенсивної терапії НУОЗ України імені П.Л. Шупика розроблено цикл симуляційних занять, які дозволяють моделювати різні клінічні ситуації в інтенсивній терапії та допомагають визначати та відпрацьовувати тактику прийняття оптимальних рішень. Заняття на тему «Інтенсивна терапія масивних хірургічних кровотеч» було проведено на кафедрі для інтернів другого року навчання та слухачів циклу спеціалізації, які навчаються за індивідуальним планом. У ході заняття, яке проводили завідувач кафедри професор О. Лоскутов та доцент Ю. Марков, слухачі брали активну участь у симуляційному процесі, змодельованому за допомогою комп'ютерної програми, розробленої на кафедрі.

Після завершення практичної частини заняття професор О. Лоскутов ознайомив присутніх із останньою версією європейських гайдлайнів щодо лікування масивних хірургічних кровотеч.

Після проведеного брифінгу всі присутні дали високу позитивну оцінку проведеного заняття, під час якого використовувались авторські кафедральні розробки з використанням симуляційного навчання.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 75% - 2 Голосів
Корисність матеріалу: 75% - 2 Голосів
Доступність матеріалу: 50% - 1 Голосів

Загальна оцінка матеріалу

Читайте також