І 2 (221) Стоматологія
Концепція освітньої діяльності
I. Інформація про освітньо-наукову програму
1.Освітньо-наукова програма за спеціальніст І 1. Стоматологія 2025
Рецензії на ОНП Стоматологія 2025
Освітньо-наукова програми за спеціальністю Стоматологія 2024
Рецензії на ОНП Стоматологія 2024
2. Навчальні плани 2025
Навчальні плани 2024
3. Група забезпечення
4. Робочі програми нормативних дисциплін
ОНП2024
- ОК1 Етика, біоетика та академічна доброчесність
- ОК2 Методологія наукових досліджень та належні клінічні практики в професійній діяльності
- ОК3 Оброблення та аналіз медико-біологічної інформації
- ОК4 Методологія та організація педагогічного процесу. Презентація результатів наукових досліджень
- ОК5 Усна і письмова комунікація державною та іноземною мовами у професійній діяльності
- ОК6 Інноваційні наукові проєкти та їх впровадження в стоматології: курс професійної та практичної підготовки
- ОК7 Асистентська педагогічна практика за спеціальністю
ОНП2025
- ОК1 Етика, біоетика та академічна доброчесність
- ОК2 Сучасні методи та інструменти наукових досліджень
- ОК3 Оброблення та аналіз медико-біологічної інформації
- ОК4 Методологія та організація педагогічного процесу. Презентація результатів наукових досліджень
- ОК5 Усна і письмова комунікація державною мовою у професійній діяльності
- ОК 6 Іноземна мова Upper Intermediate
- ОК 7 Інноваційні наукові проєкти та їх впровадження в охороні здоров’я: курс професійної та практичної підготовки
- ОК 8 Інноваційні наукові проєкти та їх впровадження в охороні здоров’я: курс наукової підготовки
- ОК 9 Асистентська педагогічна практика за спеціальністю
5. Робочі програми вибіркових дисциплін
Професійна підготовка
- «Естетичне протезування в ортопедичній стоматології» (3 кредити ЄКТС).
- «Сучасні цифрові алгоритми планування дентальної імплантації, протезування та використання CAD/CAM-технологій в ортопедичній стоматології» (90 годин, 3 кредити ЄКТС).
- «Дентальна імплантологія» (3 кредити ЄКТС).
- «Ортопедичне лікування стоматологічних хворих із використанням дентальної імплантації» (90 годин, 3 кредити ЄКТС).
- «Інноваційні підходи до реконструктивно-відновлювальних операцій у щелепно-лицевій ділянці» (3 кредити ЄКТС).
- «Діагностика та лікування запальних процесів щелепно-лицевої ділянки» (90 годин, 3 кредити ЄКТС).
- «Актуальні питання захворювань слинних залоз» (90 годин, 3 кредити ЄКТС).
- «Діагностика пухлин та пухлиноподібних утворень щелепно-лицевої ділянки» (90 годин, 3 кредити ЄКТС).
- «Вплив загального фізичного розвитку та інших етіологічних чинників на формування зубощелепних аномалій, їх діагностика, профілактика та лікування» (90 годин, 3 кредити ЄКТС).
- «Міофункціональна та логопедична корекція в комплексному ортодонтичному лікуванні на різних етапах розвитку прикусу» (3 кредити ЄКТС).
- «Цефалометричний метод діагностики в ортодонтії» (3 кредити ЄКТС).
- «Діагностика та ортодонтичне лікування пацієнтів із патологією тканин пародонту» (90 годин, 3 кредити ЄКТС).
- «Передракові захворювання в стоматології: онкологічний скринінг і профілактика» (90 годин, 3 кредити ЄКТС).
- «Сучасні аспекти клінічної пародонтології» (90 годин, 3 кредити ЄКТС).
- «Сучасні методи стоматологічної профілактики та превентивної терапії у дітей та підлітків» (90 годин, 3 кредити ЄКТС).
Здобувачі третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти мають право вибирати навчальні дисципліни, що пропонуються для інших рівнів вищої освіти, цикли тематичного удосконалення, інші форми неформальної та інформальної освіти за вибором здобувача вищої освіти (спрямовані на формування спеціальних компетентностей) за напрямком, за яким здобувач вищої освіти проводить дослідження за погодженням з науковим керівником, відділом аспірантури та докторантури
ІІ. Акредитація
Відомості про самооцінювання освітніх програм
Накази про призначення експертних груп
Програми роботи експертних груп під час проведення акредитаційної експертизи
