- Деталі
Вимоги до матеріалів, які подаються для публікації на сайт Університету
1. Всі матеріали (текст, фото, відео та ін.) надсилаються в одному електронному листі на адресу відділу комунікацій [email protected]. Загальний розмір матеріалів не більше 10 МБ.
2.Для розміщення інформаційних матеріалів на сайті їх необхідно надсилати: текстові - у форматі *.doc, графічні - у форматах *.jpg, *.png (окремо від *.doc файлів). Обсяг інформації не менше трьох абзаців.
3. Інформація, надіслана від структурних підрозділів, повинна відповідати офіційно-діловому, публіцистичному або науковому стилю мовлення.
4. У тексті нумерація елементів (рядків) повинна бути виконана вручну, а не за допомогою автонумерування списку;
5. У таблицях не повинно бути зайвих рядків, стовпців, пробілів та абзацних відступів. Таблиці в файлах повинні бути надані в книжковій орієнтації (довжина більша за ширину).
6. Скановані копії багатосторінкових документів (журналів, монографій, підручників тощо) надавати одним файлом в форматі PDF, окремо мають бути додані: фото обкладинки, назва, дата випуску тощо.
7. У листі до відділу комунікацій мають бути викладені чіткі пояснення/побажання щодо особливостей розміщення надісланих матеріалів (назва структурного підрозділу, наявність підкатегорій та їх послідовність тощо).
Надсилаючи матеріал для публікації, просимо вас відповісти в ньому на питання:
- Що? Де? Коли? Що відбулося і коли. Де саме?
- Хто брав участь? (лікарі вищої категорії, тільки науковці/ інтерни/ті, хто зареєструвався і т.п.)
- Хто був присутнім крім співробітників Університету?
- Для кого це важливо? (науковців/аспірантів/ відвідувачів/науки в цілому/.
- Для кого корисний захід? (відвідувачі / факультет/ Університет).
- Чим відрізняється від попередніх? В чому розвиток? (більше відвідувачів/присутніх, якісніша підготовка, більш докладні доповіді, склад присутніх, наявність наочних матеріалів і т.п.).
- Чи всі бажаючи можуть брати участь? Або за яким принципом обираються учасники? (запрошення, певний науковий ступінь, реєстрація і т.ін.)
- Чи є подія складовою якогось проекту (програми)? Вказати якщо так.
- В чому унікальність події/заходу для відвідувачів, факультету, Університету?
- Які висновки зроблені?
- Чи є втілення у життя?
- Наступні кроки після події чи заходу (планується 2-й крок, публікація, нова зустріч/конференція, залучення іноземних колег).
Якщо згадується подія, яка має продовження (цикл семінарів, програма, друга конференція тощо), то бажано подавати посилання на попередню новину.
Дивіться також Порядок підготовки та подання інформації на офіційний веб-сайт НУОЗ України імені П. Л. ШУПИКА