- Деталі
Впродовж травня – жовтня 2024 р. кафедрою медицини праці, психофізіології та медичної екології НУОЗ України імені П. Л. Шупика проведено чотири 2-тижневих цикли тематичного удосконалення «Організація та проведення медичних оглядів і експертиз працюючого населення» (в умовах дистанційного навчання) (силабус – за посиланням).
- Деталі
30 січня 2023 року Міністр охорони здоров’я України Віктор Ляшко на зустрічі з представниками адміністрації, членами вченої ради та керівниками структурних підрозділів НУОЗ України імені П. Л. Шупика представив виконувача обов’язків ректора академіка НАМН України, професора В’ячеслава Камінського, завідувача кафедри акушерства, гінекології і репродуктології.
- Деталі
Український інститут національної пам’яті за сприяння та підтримки Міністерства освіти і науки України висвітлює історичні події щодо 10-ої річниці російсько-української війни. З лютого 2014 року Україна веде справедливу війну за збереження незалежності, право вільного європейського та євроатлантичного вибору, за свій суверенітет і територіальну цілісність.
- Деталі
Працівники кафедри анестезіології та інтенсивної терапії взяли участь у щорічній науково-практичній конференції «ECPR Prague School 2024», присвяченій питанням екстракорпоральної серцево-легеневої реанімації (ECPR).
- Деталі
Відповідно до пункту 121 частини другої статті 8 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади», Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 267 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 січня 2020 року № 90) наказом Міністерства охорони здоров’я України від 26 січня 2023 року № 6-о з 27 січня 2023 року виконання обов’язків ректора Національного університету охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика покладено на академіка НАМН України, професора Камінського В’ячеслава Володимировича, завідувача кафедри акушерства, гінекології і репродуктології.
- Деталі
Рамка цифрової компетентності працівника охорони здоров’я – це важливий інструмент для впровадження освітніх ініціатив і формування державної політики, спрямованої на підвищення рівня цифрової грамотності, практичного використання засобів і сервісів цифрових технологій фахівців медичної сфери різних напрямів та категорій.