Google search

За підтримки керівництва НУОЗ України імені П. Л. Шупика та Європейського регіонального бюро ВООЗ завідувач кафедри фармації Сергій Соловйов взяв участь в міжнародному тренінгу «ICD-11 Implementation for Mortality for Morbidity Data Improvement», який проходив 10–12 червня 2025 року в штаб-квартирі ООН (UN City) у Копенгагені, Королівство Данія.

Кафедра публічного управління, адміністрування та соціальної роботи започаткувала та здійснює співпрацю зі стейкхолдерами освітньо-професійних програм підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності D4 «Публічне управління та адміністрування» галузі знань D «Бізнес, адміністрування та право», а також І10 «Соціальна робота та консультування» галузі знань І «Охорона здоров’я та соціальне забезпечення».

У червні 2025 року у місті Франкфурт-на-Майні (Німеччина) відбулось чергове засідання Президії Міжнародної Федерації Гінекології та Акушерства (International Federation of Gynecology and Obstetrics — FIGO), що стало знаковою подією для світової спільноти лікарів акушерів-гінекологів.

18 червня 2025 року відбулось чергове засідання вченої ради НУОЗ України імені П. Л. Шупика, що розпочалось з привітання члена вченої ради університету директора ДУ «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова НАМН України», завідувача кафедри хірургії серця та магістральних судин НУОЗ України імені П. Л. Шупика, академіка НАМН України, академіка  НАН України професора Василя Лазоришинця, якого 17 червня загальними зборами НАМН України обрано Президентом НАМН України. 

Міністр охорони здоровʼя Віктор Ляшко прокоментував претензії медиків щодо непрозорості розбронювання в інтерв’ю LB.ua.

Кафедра мовної підготовки та гуманітарних дисциплін Національного університету охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика оголошує про запровадження нової вибіркової навчальної дисципліни –  “General English Intensive Course for PhD Students”. Ця ініціатива є свідченням сталого прагнення університету до підвищення якості післядипломної освіти шляхом удосконалення мовної підготовки та академічного розвитку аспірантів.