226 Фармація, промислова фармація
Розклади
Організація освітнього процесу
Академічна мобільність та оцінювання
Якість освіти, кадрова політика та внутрішній контроль
Співпраця зі стейкхолдерами
Кваліфікаційна робота – підготовка, захист
Академічна доброчесність
226 Фармація, промислова фармація
- Концепція освітньої діяльності
- Концепція освітньої діяльності 2021
- Концепція освітньої діяльності 2022
- Освітньо-професійна програма
- Освітньо-професійна програма 2021
- Освітньо-професійна програма 2022
- Навчальний план
- Робочі навчальні програми (силабуси)
Розклади:
2021 рік набору:
Розклад занять II курс (08.06.2023-22.06.2023)
2022 рік набору:
Розклад занять І курс (10.05.2023-23.05.2023)
Графіки консультацій:
- перший курс
- другий курс
- третій курс
Підготовка до складання ЛІІ КРОК
Організація освітнього процесу
- Положення про підготовку магістрів НУОЗ імені П.Л.Шупика
- Положення про освітньо-професійні програми підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня в НУ03 України імені П. Л. Шупика
- Положення про дуальну форму здобуття вищої освіти другого (магіст.) рівня
- Положення про організацію самостійної роботи студентів (слухачів) у НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про Приймальну комісію НУОЗ імені П. Л. Шупика
- Наказ НУОЗ імені П. Л.Шупика «Про прозорість та інформаційну відкритість діяльності НУОЗ імені П.Л.Шупика»
- Відомості щодо здійснення освітньої діяльності у сфері вищої освіти
- Довідка про матеріально-технічне забезпечення навчального процесу в НУОЗ імені П. Л. Шупика
- Програма розвитку Національного університету охорони здоров'я імені П. Л. Шупика на період до 2022 року
- Положення про організацію освітнього процесу в НУОЗ імені П. Л. Шупика
- Наказ №1162 від 05.03.21 Про затвердження Порядку супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про порядок видачі академічних довідок здобувачам вищої освіти другого (магістерського) рівня в НУОЗ імені П. Л. Шупика
- Положення про навчально-методичний комплекс дисципліни НУОЗ України імені П. Л. Шупика
Академічна мобільність та оцінювання
- Положення про підготовку магістрів НУОЗ імені П.Л.Шупика
- Положення про апеляцію результатів підсумкового контролю знань здобувачів вищої освіти НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про порядок навчання студентів (слухачів) магістратури за індивідуальним графіком в НУ03 України імені П. Л. Шупика
- Положення про індив. навч. план студента (слухача) магістратури в НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про оцінювання навч. досягнень студентів (слухачів) магістратури за кред.-мод. системою у НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про порядок та умови вибору здоб.вищ.освіти другого магіст. рівня вибір.дисц
- Положення про екзаменаційну комісію та проведення атестації здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня в НУОЗ України імені П. Л. Шупика
- Положення про порядок замовлення, видачі та обліку диплома магістра і додатка до нього у НУОЗ імені П. Л. Шупика
- Довідник користувача європейської кредитно-трансферної системи (ЄКТС)
Якість освіти, кадрова політика та внутрішній контроль
- Інструкція з організації внутрішнього контролю в НУОЗ імені П. Л. Шупика
- Наказ НМАПО № 5266 від 29.12.2018 "Про затвердження Плану заходів щодо запобігання корупції в НМАПО імені П. Л. Шупика на 2019 рік"
- Настанова з системи управління
- Положення про моніторинг якості освіти НУОЗ імені П. Л. Шупика
- Положення про кадрову політику
- Сертифікат про акредитацію освітньої програми
Стейкхолдери (англ. Stakeholders) ‒ зацікавлені сторони, фізичні та юридичні особи, які мають легітимний інтерес у діяльності організації, тобто певною мірою залежать від неї або можуть впливати на її діяльність. Іноді їх називають групами інтересів або групами впливу.
Зовнішні стейкхолдери:
- держава, яка здійснює нормативно-правове регулювання діяльності ЗВО і основне замовлення на підготовку фахівців вищої освіти через розподіл державного замовлення на підготовку кадрів;
- регіональні органи державної влади та органи місцевого самоврядування;
- роботодавці (великі промислові підприємства; малі та середні підприємства; організації соціальної сфери, наукові установи, заклади вищої освіти, заклади професійної (професійно-технічної) освіти), які зацікавлені в компетентних фахівцях;
- різноманітні громадські організації та об’єднання, які безпосередньо не пов’язані із системою освіти (політичні партії, етнічні та інші соціальні групи, творчі спілки, наукові установи тощо), але які зацікавлені у соціальному партнерстві.
Внутрішні стейкхолдери:
- різні категорії осіб, що отримують освіту здобувачі другого (магістерського) та третього рівнів освіти, вільні слухачі, аспіранти, докторанти та їх батьки;
- науково-педагогічні працівники, навчально-допоміжний і адміністративно-управлінський персонал.
Діяльність стейкхолдерів поширюється на освітні програми, що впроваджуються на кафедрі, де безпосередньо відбувається формування освітнього процесу через надання пропозицій та участь у засіданнях робочих груп щодо розробки та оновлення освітніх програм.
Головними завданнями, що постають перед внутрішніми і зовнішніми групами стейкхолдерів, щодо успішної реалізації освітніх програм є:
- сформувати академічну спільноту на принципах академічної доброчесності, прозорості, неупередженості та достовірності інформації;
- сприяти покращенню побутових умов здобувачів вищої освіти та матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу;
- брати участь у моніторингу якості нормативних документів (освітніх програм спеціальностей, робочих програм освітніх компонентів, методичного забезпечення освітнього процесу, тощо);
- впливати на покращення якості освітньої діяльності та якості викладання освітніх компонентів, практичної підготовки, науково-дослідної роботи, тощо;
- впливати на розробку, моніторинг, періодичний перегляд освітніх програм спеціальностей та їх зміст;
- впливати на оцінку якості професорсько-викладацького складу за такими напрямами діяльності: професійні характеристики, педагогічна діяльність, науково-дослідна, навчально-методична та організаційна робота, міжнародна мобільність;
- впливати на вибір технологій і методів викладання освітніх компонентів, якість їх методичного забезпечення; якість і об’єктивність оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти щодо компетенцій, зазначених в освітній програмі; якість матеріально-технічної бази спеціальності; якість процесу набуття практичного досвіду здобувачами вищої освіти; якість наукової роботи та можливість участі здобувачів вищої освіти у академічній мобільності, наукових проектах, конференціях, публікаціях тощо;
- сприяти проходженню виробничих, дослідницьких, педагогічних практик та ознайомлення з інноваціями в управлінні документно-інформаційною діяльністю та інноваційними підходами в організації освітньої, науково-дослідної діяльності;
- надавати пропозиції щодо покращення якості практичної підготовки здобувачів вищої освіти та необхідних компетенцій для опанування інноваціями в технологіях та наукових розробках.
Анкета для опитування роботодавців та стейкхолдерів
Рецензії та відгуки роботодавців
- Рецензія завідувачки кафедри товарознавства Національного фармацевтичного університету Інни Баранової
- Рецензія завідувача кафедри органічної і біоорганічної хімії Запорізького державного медичного університету Сергія Коваленка
- Рецензія завідувачки кафедри організації та економіки фармації Одеського національного медичного університету Ліани Унгурян
- Рецензія завідувача кафедри управління та економіки фармації з технологією ліків Тернопільського державного медичного університету ім. І.Я. Горбачевського Тараса Грошового
- Відгук директора ТОВ “Фармако” Олександра Новікова
Рада роботодавців 2021р.
- Наказ про створення ради роботодавців ОПП 226 Фармація
- Аналіз тенденцій розвитку спеціальності 226 Фармація, промислова фармація
Кваліфікаційна робота – підготовка, захист
Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
Автор – фізична особа, творчою працею якої створено твір.
Твір (робота, матеріал) – інформація, як результат наукової чи навчально-методичної діяльності конкретної особи (чи у співавторстві), представлена на паперових носіях або в електронному вигляді у мережі Інтернет (монографія, підручник, навчальний посібник, стаття, тези, препринт, автореферат і рукопис дисертації (дисертаційна робота), магістерська чи бакалаврська робота, курсова робота чи проект, реферат, есе, контрольна робота тощо).
Плагіат – оприлюднення (опублікування), повністю або частково, чужого твору під іменем особи, яка не є автором цього твору (ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права»). Цитата – порівняно стислий уривок з літературного, наукового чи будь-якого іншого (у тому числі оприлюдненого у мережі Інтернет) твору, який використовується, з обов’язковим посиланням на його автора і джерело цитування, іншою особою у своєму творі з метою зробити зрозумілішими власні твердження або для посилання на погляди іншого автора в автентичному формулюванні.
Унікальність твору (роботи, матеріалу) – співвідношення (у відсотках) матеріалу, що не має збігів з іншими публікаціями, до загального обсягу матеріалу.
- Положення про дотримання академічної доброчесності в НУОЗ імені П. Л. Шупика
Етичний кодекс працівників та осіб, які навчаються в НУОЗ імені П.Л. Шупика - Декларація про академічну доброчесність здобувача вищої освіти
- Декларація про академічну доброчесність співробітника
- Методичні рекомендації для закладів вищої освіти з підтримки принципів академічної доброчесності (МОН)
- Методичні рекомендації для закладів вищої освіти з підтримки принципів академічної доброчесності (SAIUP)
- Програмне забезпечення для перевірки наукових текстів на плагіат.
- Директор Центру забезпечення якості освіти Сергій Квіт, координатор Американської Бібліотеки Світлана Чуканова та керівник Школи професійного розвитку викладачів Наталія Старинська діляться досвідом в новому онлайн-курсі «Академічна доброчесність в університеті» на платформі Відкритий Університет Майдану
- Закон України «Про вищу освіту» від 01.07.2014р. № 156-VII
- Закон України «Про освіту» від 05.09.2017р. № 2145 – VIII
- Лист МОН «Щодо забезпечення академічної доброчесності у закладах вищої освіти» (від 26.10.2017 № 1/9 – 565)
- Лист МОН «Щодо рекомендацій з академічної доброчесності для закладів вищої освіти» (від 23.10.2018 № № 1/9 – 650)
Інформаційний бюлетень «Академічна доброчесність»:
- «Як мені писати без академічного плагіату?»
- «Плагіат = порушення авторських прав?»
- «Як вижити без самоплагіату?»
- «Скільки відсотків можна?»
- «Як підтримати чесність дистанційного навчання?»
Вибіркові дисципліни (це перенести у вкладку силабуси перед переліком дисциплін)