Основу даного нововведення склала Британська система оцінювання знань, яка включає різнопланове тестування теоретичних знань, оцінку практичних навичок, комунікаційних здібностей та психологічної готовності до прийняття рішень в умовах дефіциту часу. Даний іспит складався з так званих, «станцій», де лікарь повинен продемонструвати найрізноманітніші сторони своєї підготовки: маніпуляційні навики, володіння прийомами серцево-легеневої і церебральної реанімації і т. д.
При цьому оцінювання знань викладачі кафедри здійснювали по окремим станціям – «Клінічна фармакологія анестетиків, анальгетиків та міорелаксантів», «Цукровий діабет та інфузія», «Передопераційний огляд пацієнта» та ін. За підсумками оцінювання знань інтернів, найскладнішими станціями виявилися: «Червона кнопка анестезіолога», «Штучна вентиляція легень» та «Контроль над дихальними шляхами», тому у подальшому кафедра буде більш прискіпливо підвищувати рівень викладання та відпрацьовувати практичні навички з інтернами саме за цими напрямками.
Інтерни показали високий рівень підготовленості по станціям: «Серцево-легенева реанімація», «Інтерпретація лабораторних показників» та «Кардіостанція». Найкращі результати показали лікарі-інтерни: О. Єфименко – 78,18%, Г. Колеснікова та О. Крехно по 77,95%, Д. Кунець – 77,27% (максимальна можлива кількість балів – 100 %).
Як зазначив, по закінченні іспиту завідувач кафедри професор О. Лоскутов, такий сучасний, стандартизований та об’єктивний метод оцінки знань, як ОСКІ показав свою ефективність і в подальшому він буде продовжувати удосконалюватися.