На теперішній час електронна реєстрація проводиться тільки для ФІЗИЧНИХ ОСІБ (лікарі, які оплачують освітні послуги самостійно).
Використання цифрового підпису реалізовано виключно для ФІЗИЧНИХ ОСІБ , які мають такий підпис.
Інформація для тих, хто бажає отримати Електронний цифровий ключ.
Електронний реєстр чинних, блокованих та скасованих сертифікатів відкритих ключів https://czo.gov.ua/ca-registry
Як отримати Електронний цифровий ключ у ПриватБанку
https://docs.google.com/document
Для користувачів, які мають Електронний цифровий ключ в Системі Електронної реєстрації відкрита можливість використати його для підпису договору на навчання та акту виконаних робіт.
1) Як поставити Електронний підпис у договорі на навчання у особистому кабінеті Лікаря СиЕРЛП
Для використання Електронного цифрового ключа для підпису вже сформованого договору на навчання необхідно у своєму Особистому кабінеті Лікаря натиснути Підписати ЕЦП
На екрані з’явиться форма, в який потрібно завантажити файл зі своїм електронним підписом.
На екрані з’явиться підтвердження того, що завантажений файл, це ваш ЕЦП. Необхідно підтвердити паролем ЕЦП та натиснути Підписати.
Ви побачите на екрані підтвердження того, що Договір на навчання підписано з Вашої сторони.
У Вашому Особистому кабінеті Ви зможете побачити Договір на навчання з Вашим Електронним підписом.
Для підписання Акту виконаних робіт необхідно повторити такі саме дії.
2) Як поставити Електронний підпис на Акті виконаних робіт у особистому кабінеті Лікаря СиЕРЛП
Для використання свого Електронного цифрового ключа для підпису вже сформованого Акту виконаних робіт необхідно у своєму Особистому кабінеті Лікаря натиснути Підписати ЕЦП
На екрані з’явиться форма, в якій потрібно завантажити файл зі своїм електронним підписом.
На екрані з’явиться підтвердження того, що завантажений файл, це ваш ЕЦП. Необхідно підтвердити паролем ЕЦП та натиснути Підписати.
На екрані підтвердження того, що Акт виконаних робіт підписано.
Після підписання документів (Договору на навчання та Акту виконаних робіт) зі сторони Замовника (Слухача) та Виконавця (НУОЗ України імені П. Л. Шупика), Ви маєте можливість перевірити ці документи за допомогою державного онлайн сервісу перевірки ЕЦП ‒ http://czo.gov.ua/verify. Оплатити навчальні послуги згідно Договору на навчання (реквізити та сума вказані у Договорі) та відправити копію платіжки на вказану електронну адресу:
- Для Спеціалізації та стажування –[email protected]
- Для Тематичного удосконалення – [email protected].
Як виглядають збережені документи, підписані електронним цифровим підписом?
Документ із накладеними ЕЦП є файлом підпису у форматі *.p7s
Саме цей файл є гарантією того, що документ був підписаний ЕЦП та відсутності умисної або випадкової зміни документу після накладання підпису.
Як перевірити коректність підпису завантажених документів?
Крок 1.
Збережіть файл на комп’ютері та перейдіть на сторінку державного онлайн сервісу перевірки ЕЦП ‒ http://czo.gov.ua/verify
Крок 2.
На сторінці, що відкриється, завантажте файл з електронним підписом *.p7s та натисніть Перевірити.
Крок 3.
Після опрацювання файлу, сервіс виведе на екран результат перевірки та запропонує вибрати та завантажити сам документ, на котрий накладався підпис без підпису (для співставлення), документ з підписом та протокол створення і перевірки кваліфікованого електронного підпису
Крок 4.
На екран виведеться інформація з результатом. Кожен з документів, посилання на які будуть запропоновані, можна зберегти, або завантажити повний архів цих документів.