Google search

 
 

Щороку на кафедрі філософії та іноземних мов аспіранти навчаються на вибірковому циклі «Методологічні та етико-правові засади біомедичних досліджень» тривалістю 90 годин.

Мета навчальної дисципліни – здобуття теоретичних знань та практичних умінь, навичок, оволодіння відповідними компетентностями, що необхідні для проведення науково-дослідницької діяльності, біомедичних, клінічних досліджень на сучасному методологічному рівні.

Наприкінці березня в рамках циклу відбулося аудиторне семінарське заняття у вигляді рольової гри «Засідання комісії з етики» під керівництвом завідувачки кафедри, професора С. Пустовіт. Протягом заняття аспіранти ознайомилися зі справами клінічного дослідження, які підлягали етичній експертизі, аналізували протоколи дослідження, інформовану згоду для суб’єкта дослідження та інші матеріали. Потім група розподілялася на дві частини: членів комісії з етики та представників головного дослідника. Далі відбувалося імпровізоване «засідання комісії з етики», на якому члени комісії піддавали критичному аналізу подану на розгляд справу, а представники дослідницької групи «захищали» свій проєкт. «Засідання» пройшло динамічно та цікаво, залишило у його учасників унікальний досвід розв’язання складних біоетичних питань, які виникають під час етичної експертизи клінічних досліджень.

Сучасний стан розвитку освіти й науки вимагає від науковця не тільки володіння методологією наукової роботи, але й навичками етичної рефлексії, здатністю до розв’язання складних біоетичних питань під час виконання дисертаційного дослідження.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Корисність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Доступність матеріалу: 50% - 1 Голосів

Загальна оцінка матеріалу

Читайте також