Search

 
 

Напередодні Різдвяних і Новорічних свят закінчився тримісячний цикл спеціалізації з функціональної діагностики.

За обсягом викладеного матеріалу, різноманітністю форм навчання цикл спеціалізації завжди є найбільш серйозним випробуванням для кафедри функціональної діагностики протягом року.

На циклі, який проходив за гібридною формою навчання, було зареєстровано 55 слухачів з різних регіонів України, зокрема, з Київської, Чернігівської, Житомирської, Хмельницької, Харківської, Тернопільської, Закарпатської, Черкаської, Вінницької,  Сумської, Одеської, Полтавської, Львівської, Дніпропетровської областей. Серед слухачів були лікарі загальної практики, кардіологи, педіатри, неврологи, лікарі з ультразвукової діагностики.

Найбільше уваги було приділено навчанню з електро- і ехокардіографії, амбулаторного моніторування ЕКГ, навантажувальних проб, електроенцефалографії. Крім того, чимала частина лекційного матеріалу і семінарських занять стосувалася клініко-функціональних аспектів серцево-судинних захворювань. Слухачі циклу стали активними учасниками проведених на базі кафедри у режимі онлайн двох реєстрових конференцій, низки фахових шкіл і вебінарів.

Про збереження високої планки підготовки лікарів-спеціалістів з функціональної діагностики свідчило успішне складання всіма слухачами комп’ютерного іспиту та підсумкового семінару-екзамену. Під час заключної конференції слухачі висловили вдячність співробітникам кафедри і Університету за можливість якісного навчання та вдосконалення.

У 2023 році кафедра функціональної діагностики  планує продовжити роботу з розширення тематики безперервного професійного розвитку лікарів, зокрема, на вузькопрофільних фахових школах. Ця робота здійснюється у тісній співпраці з клінічною базою ДУ «Інститут серця МОЗ України», суміжними кафедрами та з залученням електронних ресурсів – сайту www.fd.org.ua і сторінки кафедри у соціальній мережі Facebook.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 79.8% - 5 Голосів
Корисність матеріалу: 85% - 4 Голосів
Доступність матеріалу: 88% - 5 Голосів

Загальна оцінка матеріалу