Google search

6 липня у новинах відомого міжнародного наукового видання Nature оприлюднено статтю «Шість місяців коронавірусу: загадки, які вчені досі намагаються розв’язати»

На прикінці грудня 2019 року з'явилися повідомлення про загадкові пневмонії в м. Ухані, Китай, місто з 11 мільйонами людей у південно-східній провінції Хубей. Причиною, що швидко визначили китайські вчені, став новий коронавірус, віддалено пов’язаний з вірусом ГРВІ, який з’явився в Китаї в 2003 році, до того, як поширився в усьому світі і вбив майже 800 людей.

Через шість місяців понад десять мільйонів підтверджених випадків захворювання. Пандемія COVID-19 стала найгіршою кризою охорони здоров’я за століття. По всьому світу загинули понад 500 000 людей. Дана ситуація сприяла активізації в усьому світі передових наукових досліджень, оскільки вчені, лікарі та фахівці інших сфер наукового знання практично одночасно почали працювати з метою зрозуміти природу і особливості захворювання COVID-19 та вірусу, який його викликає: SARS-COV-2. Повідомляє Nature .

В статті, що пропонуємо до вашої уваги, розглянуто п’ять нагальних питань:

1. Від імунітету до ролі генетики щодо COVID-19, які вирішують дослідники сьогодні. Наскільки смертельним є коронавірус?
  2. Чому люди реагують так по-різному?
  3. Яке походження вірусу? Що знадобиться для простеження джерела коронавірусу?
  4. Який характер імунітету і як довго він триває? Як діти поширюють коронавірус?
  5. Чи розвинувся вірус хвилюючих мутацій? Наскільки добре буде діяти вакцина?

Довели до відома факти відомі на цей час автори статті Евен Каллавей, Хайді Ледфорд та Смрити Маллапаті.

Прочитати статтю можна за посиланням https://www.nature.com/articles/d41586-020-01989-z.

Зображення зі сканувального електронного мікроскопа частинок коронавірусу SARS-COV-2 (оранжеве) на клітині (синій)