Google search

Як зрозуміти прояви стресу та зменшити його вплив на виконання робочих завдань? Працівники університету, які долучилися до майстер-класу «Подолання стресу: практика емоційної регуляції через творчість», шукали відповідь на це запитання. Майстер-клас було проведено в рамках реалізації Політики психосоціальної підтримки на робочому місці НУОЗ України імені П. Л. Шупика для підтримки ментального здоров’я співробітників університету, зокрема боротьби з професійним вигорянням.

Симуляційне навчання сьогодні є не експериментом і не додатковою опцією, а визнаним міжнародним стандартом якості медичної освіти. У провідних навчальних центрах світу воно виступає базовим інструментом підготовки фахівців, створюючи безпечне середовище для відпрацювання клінічних навичок, командної взаємодії та прийняття рішень у складних і критичних ситуаціях. Саме такий системний підхід послідовно впроваджується Національним університетом охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика на всій території України.

Відбулася науково-практична конференція з міжнародною участю «Міждисциплінарні аспекти рефлексотерапії та загальної практики в комплексній медичній допомозі в умовах війни».

Проведена фахова школа: «Юридичні норми та етичні питання в роботі гінеколога дитячого та підліткового віку. Нові підходи до організації спеціалізованої гінекологічної допомоги дітям та підліткам».

Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика та Управління освіти і науки Бориспільської міської ради в особі начальника Катерини Шабан уклали Меморандум про співпрацю з метою розвитку взаємодії у сфері освіти, науки, професійної підготовки та профорієнтаційної роботи.

Міністерство охорони здоров’я України розпочало системну роботу зі стандартизації підходів до проведення об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту (ОС(П)КІ) у медичній освіті. Ключовим методологічним та інституційним лідером цього процесу виступає Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика (НУОЗ України), який ініціює формування єдиних, доказово обґрунтованих стандартів оцінювання клінічних компетентностей із широким використанням симуляційних технологій.