Фонд Президента України з підтримки освіти, науки та спорту, у партнерстві з University of Warwick, та за підтримки UK–Ukraine Academic Diaspora Network і Міністерства закордонних справ Великої Британії (FCDO) запускає нову навчальну програму для викладачів українських ЗВО та молодих науковців.
UK–UA STEM PRO — це міжнародна програма для українських викладачів і молодих науковців у галузях STEM (наука, технології, інженерія, математика), спрямована на розвиток професійних компетентностей і міжнародної співпраці.
Мета ініціативи — посилити взаємодію між академічними спільнотами України та Великої Британії, надати учасникам сучасні знання, інструменти та контакти для комерціалізації досліджень і створення партнерств із бізнесом.
Програма складається з трьох етапів:
- Освітня частина — 10 онлайн-сесій  із британськими професорами, представниками бізнесу та української академічної діаспори.
 Навчальний візит до Великої Британії — 10 найактивніших учасників відвідають University of Warwick і партнерські інституції.
- Завершальний етап — розробка проєктів у співпраці з бізнесом і презентація результатів на STEM Innovation Showcase.
 
 
Особливий фокус програми — підтримка молодих науковців і жінок у STEM.
Хто може подати заявку:
- викладачі та молоді науковці закладів вищої освіти та наукових установ до 40 років
- з рівнем англійської мови не нижче B2.
Подача заявок: 30 жовтня — 9 листопада 2025 року.
Реєстрація за посиланням: https://bit.ly/3JB3ZTx
Детальніше про умови участі та критерії за посиланням: https://lnk.ua/9eoPE80Vp
За додатковою інформацією: комунікаційниця Фонду Президента - 0685258686 - Олена Кононенко
Докладніше: до сфери STEM належать:
- Природничі науки: фізика, хімія, біологія, астрономія, геологія тощо.
- Технології: інформаційні технології, комп’ютерні науки, робототехніка, аналітика даних.
- Інженерія: механічна, електронна, біомедична, хімічна, будівельна інженерія.
- Математика: прикладна математика, статистика, математичне моделювання.
STEM-освіта спрямована на розвиток аналітичного мислення, практичних навичок, міждисциплінарного підходу та здатності застосовувати знання для вирішення реальних проблем.





 
										 
										