Google search

 
 

Нещодавно багато коректив у повсякденну діяльність вніс карантин. Проте зараз у складний для України час набутий досвід дистанційних форм управління процесами зіграв провідну роль, а узгодженість та взаємодія на відстані виявилися одними із чільних факторів інноваційного управління.

Відображенням такої стратегії конгруентного управління стало проведення вченої ради факультету підвищення кваліфікації викладачів (ПКВ) в умовах воєнного стану.

Для обговорення підсумків роботи за перший квартал і багатьох поточних питань 15 квітня відбулось чергове засідання вченої ради факультету підвищення кваліфікації викладачів (ПКВ) в онлайн форматі (синхронний режим) за допомогою веб-сервісу zoom (власне придбання), в якому взяли участь 21 член вченої ради з 26 затвердженого складу. При розгляді окремих питань порядку денного приєднувались науково-педагогічні працівники, які не є членами вченої ради, але відповідають на кафедрах за навчально-методичну та лікувально-діагностичну діяльність, куратори циклів інтернатури.  

Розпочалось засідання з обговорення виконання навчально-виробничого плану кафедрами факультету за І квартал поточного року. Завідувач кожної кафедри розповів про особливості навчання в дистанційному форматі (синхронний і асинхронний режими) відповідно до Положення про дистанційне навчання в НУОЗ України імені П. Л. Шупика (нова редакція). Учасники засідання обмінялися новим цікавим досвідом, набутим при організації та проведенні короткотривалих циклів і майстер-класів із воєнно-медичної тематики. Також зроблено акцент на важливості електронної реєстрації слухачів у системі НУОЗ України імені П. Л. Шупика.

Окремо обговорено питання оплати освітніх послуг, існуючих проблем в обліку цих даних і можливостях збільшення кількості слухачів.

Далі відповідно до порядку денного заслухано інформацію про навчання лікарів-інтернів на кафедрах факультету та допомогу, яка надається науково-педагогічними працівниками стосовно зміни бази, що знаходиться в зоні активних бойових дій або на тимчасово окупованій території.

Наступним розглянуто питання про особливості виконання та звітування з лікувально-діагностичної (консультативної) роботи в умовах воєнного стану. Працівники кафедр факультету також поділилися досвідом громадської і волонтерської діяльності.

Серед інших питань порядку денного розглянуто нові підходи до формування навчально-виробничого плану кафедри на 2023 рік і моніторинг виконання рішень вченої ради та ректорату НУОЗ України імені П. Л. Шупика у І кварталі 2022 року.

В «Різному» за результатами обговорень:

1) затверджено плани короткотривалих циклів і майстер-класів таких кафедр факультету: гематології і трансфузіології (3, плани фахових шкіл «Належне застосування компонентів крові при кровотечах внаслідок поранень» та «Курація пацієнтів із гострими лейкозами в умовах воєнного часу»); інформатики, інформаційних технологій і трансдисциплінарного навчання (6); клінічної лабораторної діагностики (5); патологічної та топографічної анатомії (1); педагогіки, психології, медичного та фармацевтичного права; радіології (6); судової медицини (2); ядерної медицини, радіаційної онкології та радіаційної безпеки (4). Всього 27 короткотривалих заходів і 2 фахові школи;

2) погоджено дві нові програми та навчальні плани циклів тематичного вдосконалення: «Tactical Medicine Essentials. Basic Military English» (90 год), представлену кафедрою іноземних мов, і «Система управління якістю медичних лабораторій» (78 год), представлену кафедрою клінічної лабораторної діагностики.

Читайте також