Google search

 
 

Інформаційні технології набувають все більшого значення у сучасному світі, а обмін отриманими даними потребує все менше зусиль. Певною мірою освіта з аудиторій і класів перейшла в їхні інформаційні образи: платформи, майданчики, сайти, бази даних. Не менш важливим плацдармом, де можна отримати нові знання та інформацію, є соціальні мережі.

Так, за даними компанії GlobalLogic за період карантину українська аудиторія соціальних мереж збільшилася на сім мільйонів осіб, зараз майже 60% населення України користується тією чи іншою соціальною мережею. Відповідно, зі збільшенням аудиторії зростає й попит, зокрема, і на освітній інформаційний продукт. Кафедра анестезіології та інтенсивної терапії НУОЗ України імені П. Л. Шупика, рухаючись у ногу з вимогами часу, публікує інформацію про свою роботу не лише на власному сайті, а й на офіційних сторінках в таких популярних соціальних мережах та платформах, як Instagram, Youtube, Telegram та Facebook. Крім того уже понад рік колектив кафедри на чолі з професором Олегом Лоскутовим знайомить широку лікарську аудиторію з актуальними питаннями анестезіології, інтенсивної терапії та медицини загалом на сторінках «Лікарського освітнього порталу» з майже 12-ма тисячами підписників. 

Соціальні мережі є не лише прекрасним майданчиком для оприлюднення результатів досліджень, обміну досвідом, а й чудовим маркетинговим інструментом. Серед великої кількості можливостей для безперервного професійного розвитку часто складно обрати якісний актуальний контент. Тому сторінки у добре знайомих для лікарів мережах є ще одним шляхом, щоб повідомити потенційним слухачам про певну освітню послугу (лекцію, майстер-клас, цикл тематичного удосконалення тощо).

Так, наприклад, за 10 днів до початку циклу тематичного удосконалення «Засвоєння практичних навичок серцево-легеневої реанімації» (кафедра анестезіології та інтенсивної терапії, 11—25 травня 2021 року) навчатися на циклі зголосилося лише 20% від запланованої кількості слухачів. А одразу після оприлюднення інформації у соцмережі (2,9 тис. переглядів лише у Facebook) на цикл зареєструвалося ще 80 % слухачів. Цей випадок є ще одним свідченням великого потенціалу сторінок у соціальних мережах як повноцінних освітніх та маркетингових майданчиків.

 

Кафедра анестезіології та інтенсивної терапії НУОЗ України імені П. Л. Шупика запрошує колег приєднуватися до освітніх платформ, де й надалі публікуватиме цікавий контент з актуальних проблем медицини:

Instagram https://www.instagram.com/likarskiy_osvitniy_portal/

Youtube https://www.youtube.com/channel/UC44UOsADA2kZvUXKgWSKdEQ

Telegram https://t.me/likarskiy_osvitniy_portal

Читайте також