Google search

 
 

У середині квітня на кафедрі педагогіки, психології, медичного та фармацевтичного права завершився зимово-весняний цикл загальногуманітарної підготовки здобувачів вищої освіти третього рівня очної (вечірньої) форми навчання (набору 2019 року).

У даний цикл увійшли не тільки нормативна, але й дві вибіркові дисципліни кафедри: «Актуальні питання медичного права», «Психологічні механізми науково-дослідної діяльності».

Цикл підготовки збігся із непростим часом, особливо для лікарів. Робочі програми навчання максимально врахували освітні потреби та можливості здобувачів і реалізовані відповідно до викликів сьогодення.

Правова підготовка побудована з акцентом на новітні правові проблеми, викликані карантинними заходами та пов’язані з ризиками поширення медичної інформації через різноманітні комунікативні платформи онлайн та ресурси Інтернет, аудіо- та відеофіксацією медичної практичної, наукової та освітньої діяльності, електронними формами звернень громадян, зокрема подання скарг пацієнтів та їх близьких родичів тощо.

Психологічний блок був присвячений питанню вигоряння лікаря на роботі. За цим питанням піднято цілий пласт суміжних — про психологічну саморегуляцію в стресових ситуаціях, про те, як побудувати своє оточення з максимальним урахуванням його ресурсності, про інвентаризацію безпечних людей у своєму житті, про вміння комунікувати з різними типами пацієнтів та інші.

В окремих ситуаціях, коли в групі розглядались складні випадки з власного життя, робота ставала практично індивідуальною. При цьому учасники не просто отримували відповіді на питання, а самі відшукували найрізноманітніші варіанти вирішення проблем. Учасники освітнього процесу ще раз впевнились, що навчання переходить у практику, коли слухачі самі стають творцями.

Творчі заходи з підсумкового контролю, позитивні відгуки здобувачів і проявлена висока мотивація до подальшого розвитку власних медико-правових та медико-психологічних компетентностей засвідчили успіх та ефективність освітнього процесу, а також сформували основні напрями вдосконалення освітнього продукту кафедри.

Читайте також