Міністерство охорони здоров’я України розпочало системну роботу зі стандартизації підходів до проведення об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту (ОС(П)КІ) у медичній освіті. Ключовим методологічним та інституційним лідером цього процесу виступає Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика (НУОЗ України), який ініціює формування єдиних, доказово обґрунтованих стандартів оцінювання клінічних компетентностей із широким використанням симуляційних технологій.
23 грудня відбулося установче засідання Робочої групи з питань стандартизації використання симуляційних методів навчання та оцінювання якості проведення ОС(П)КІ під головуванням Міністра охорони здоров’я України Віктора Ляшка, начальника управління мед.кадрами МОЗ України Сергія Убогова та президента УАСМ Олександра Літуса. Учасники засідання окреслили пріоритетні напрями роботи та погодили стратегічне бачення розвитку національної системи об’єктивного оцінювання практичних навичок.
Активну участь у роботі групи взяв Дмитро Коньков, директор Навчально-наукового інституту інноваційних медичних та освітніх технологій імені професора Андрія Ткаченка. Саме постать професора Ткаченка, поряд із Дмитром Коньковим, по праву асоціюється з витоками та становленням симуляційної медицини в Україні, закладенням її науково-методологічних і освітніх засад та інтеграцією міжнародних підходів у вітчизняну медичну освіту.
У ході обговорення було наголошено на необхідності:
- уніфікації методології проведення ОС(П)КІ;
- запровадження єдиних критеріїв оцінювання клінічних компетентностей;
- розвитку симуляційної інфраструктури як основи безпечного та об’єктивного контролю якості підготовки лікарів.
НУОЗ України відіграє центральну роль у цьому процесі як платформа експертизи, координації та впровадження сучасних освітніх рішень, забезпечуючи спадкоємність і розвиток ідей, закладених фундаторською школою професора Андрія Ткаченка.
За підсумками засідання учасники підтвердили спільну позицію: стандартизація ОС(П)КІ — це не лише технічне питання оцінювання, а стратегічний крок до підвищення якості медичної освіти, безпеки пацієнтів і стійкості системи охорони здоров’я України. 
