Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика став партнером у реалізації інноваційного для нашої держави проєкту, метою якого є створення сучасної системи підготовки тренерів, здатних забезпечити якісне навчання студентів, інтернів та медичних фахівців у форматі супервізії з використанням симуляційних технологій.
Співпраця НУОЗ України імені П.Л. Шупика з Департаментом цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської військової державної адміністрації закріплена Меморандумом про партнерство, співпрацю та взаємодію, який визначає основні напрями та принципи взаємодії. Документ передбачає сприяння організації та здійсненню заходів безперервного професійного розвитку фахівців закладів охорони здоров’я та вищої освіти, інформування фахівців НУОЗ України про освітні заходи у Рівненській області та підтримку їхньої участі, координацію діяльності сторін у межах спільних програм і планів, проведення спільних навчальних і науково-практичних заходів із залученням органів влади, місцевого самоврядування та громадських організацій. Меморандум також визначає порядок фінансування заходів відповідно до чинного законодавства України, права сторін на отримання необхідної інформації та участь у заходах, а також механізми врегулювання можливих спорів шляхом переговорів і внесення змін до документа за взаємною згодою.
Під час візиту учасники ознайомилися з навчальними кімнатами симуляційного центру, кафедрами та лабораторіями Рівненської медичної академії, Луганського державного медичного університету та навчально-тренувальним відділом екстреної медичної допомоги у Рівненській області.
Разом із колегами з Рівненської медичної академії, Волинського медичного інституту, Луганського державного медичного університету було обговорено ключові напрями співпраці.
Представники НУОЗ України імені П. Л. Шупика зазначали, що запровадження системи підготовки тренерів для освітніх медичних закладів із використанням симуляційних технологій – це важливий крок до підвищення якості практичної підготовки майбутніх лікарів і фахівців системи охорони здоров’я. Лише спільними зусиллями можливо створити ефективну модель навчання, яка відповідатиме сучасним викликам та міжнародним стандартам.


