Google search

 
 

На кафедрі педіатрії закінчився термін проведення циклу ТУ «Ревматичні захворювання у дітей», який відбувся 12-26 лютого 2024 відповідно робочого плану. При проведенні анкетування були виявлені як позитивні моменти на заняттях, так і питання, які потребують аналізу та удосконалення в педагогічному процесі.

Результати опитування курсантів цикл ТУ «Ревматичні захворювання у дітей» 12-26 лютого 2024 на кафедрі педіатрії НУОЗУ імені П.Л. Шупика

Питання:
  1. Чи вважаєте Ви корисним навчання на даному циклі?
  2. Чи вважаєте Ви тривалість навчання на циклі достатньою?
  3. Чи дозволяє програма циклу підвищити рівень теоретичної підготовки?
  4. Чи має програма циклу достатню практичну значимість?
  5. Чи задовольняють Вас методи поточного контролю знань?
  6. Чи викладений матеріал зрозуміло та логічно?
  7. Чи достатня ілюстративність матеріалу (таблиці, слайди тощо)?
  8. Чи достатня насиченість новою інформацією?
  9. Чи достатнє володіння державною мовою?
  10. Чи задоволені Ви відповідями на запитання?

Співробітники кафедри постійно моніторять напрями зацікавленості курсантів на циклах тематичного удосконалення, їх зауваження та пропозиції. Як видно з діаграми, пунктом, який мав найбільш претензійні побажання був недостатній термін навчання. Це свідчить, по-перше, про те, що наповнення циклу мало достатню кількість цікавого матеріалу, який викликав бажання у курсантів продовжувати розбирати дискусійні питання, по-друге, спеціалісти потребують більш поглибленого розбору окремих питань, більш широкого залучання до занять аналізу нестандартних клінічних випадків, з якими зустрічаються на сучасному етапі практичні лікарі.

Працівники кафедри педіатрії вважають, що зворотній зв’язок в педагогічній діяльності є важливим для удосконалення педагогічного процесу, надає можливість спланувати наступні кроки для досягнення навчальних намірів або цілей.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 57% - 3 Голосів
Корисність матеріалу: 51.67% - 3 Голосів
Доступність матеріалу: 55.67% - 3 Голосів

Загальна оцінка матеріалу

Читайте також