Google search

19 листопада відбувся Методологічний семінар «Шляхи і механізми підвищення конкурентоспроможності університетів України», організований Національною академією педагогічних наук (НАПН) України. У науковій дискусії зібралися: академіки НАН України, НАПН України, ректори ЗВО України, освітяни.

Відкрив семінар президент НАПН України академік Василь КРЕМЕНЬ, який наголосив на важливості розглядуваної проблематики та відповідальності Академії, що узагальнює та окреслює напрями досліджень у галузі вищої освіти в Україні.

На початку методологічного семінару учасників привітав очільник Міністерства освіти і науки України Сергій ШКАРЛЕТ, зазначивши: «Враховуючи важливість розвитку вищої освіти, підвищення її якості, моніторингу, особливого значення набувають питання співпраці університетів, впровадження інноваційних технологій, застосування диджіталізації тощо. Сподіваюся, що саме напрацювання семінару стануть основою подальшого розвитку якості й підвищення конкурентоспроможності як кожного окремого університету, так і вищої освіти України в цілому».

Серед багатьох виступів на семінарі реальним оцінюванням сьогоднішньої ситуації у вищій і післядипломній освіті України та поглядом у майбутнє значно вирізнялась доповідь завідувача кафедри медичної інформатики професора Озара МІНЦЕРА «Технологія метапереноса знань, як найважливіший елемент в дистанційному навчанні». Виступ відбувся за напрямом роботи семінару «Цифрова трансформація університетів. Інноваційна інфраструктура і дослідницькі мережі».

Активну наукову дискусію викликали основні висновки доповіді: «У сучасних умовах масивного впровадження інформаційних технологій, а також ураховуючи вплив пандемії коронавірусу, важливим стає адекватне змінення педагогічної стратегії передачі знань, у тому числі, при безперервному професійному розвитку. Запропоновано впровадження технології метаперенесення знань, що складається з 4 елементів: метамодульної (метапакетної) схеми передавання знань для формування компетентностей; оптимальної комбінації дистанційного навчання з отриманням знань із експертних систем; стратегії синергетичного поєднання декларативних і процедурних знань у процесі навчання; створення системи моніторингу рівня знань».

Запис виступу професора Мінцера на методологічному семінарі можна подивитися за посиланням: https://youtu.be/3VB47EVFhwE.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 75% - 2 Голосів
Корисність матеріалу: 75% - 2 Голосів
Доступність матеріалу: 75% - 2 Голосів

Загальна оцінка матеріалу