У 2025 році в інтернатуру зараховано понад 5 800 лікарів-інтернів. З 1 вересня розпочалося навчання теоретичне навчання у закладах вищої освіти.
Розподіл місць вперше відбувся через електронну систему (ЕСРР) – прозоро та з урахуванням рейтингу випускників. Близько половини інтернів навчатимуться коштом держбюджету.
НУОЗ України імені П.Л. Шупика традиційно залишається одним із провідних центрів підготовки інтернів. Саме тут з 1992 року лікарі мають можливість проходити інтернатуру, сьогодні це понад ніж 20 спеціальностей. Найбільший інтерес спостерігається до таких спеціальностей, як внутрішні хвороби, хірургія, акушерство й гінекологія, а також фармація.
За результатами цьогорічної вступної кампанії у Києві майже кожен другий лікар-інтерн обрав саме НУОЗ України. Це свідчить про високий рівень підготовки та авторитет університетських кафедр.
На кафедрах університету вже відбулися вступні конференції, під час яких інтерни ознайомилися з традиціями та науковими досягненнями університету. Лікарі розпочали активне виконання освітніх програм і ретельну підготовку до складання ліцензійного іспиту «КРОК 3». Під час навчання лікарі-інтерни активно долучаються до всіх видів діяльності кафедри, набираються практичного та теоретичного досвіду, беруть участь у проведенні наукових заходів. У поточному році керівниками кафедр був розширений перелік клінічних баз, що розташовуються в закладах різного підпорядкування. Лікарі-інтерни зможуть ознайомитися з сучасним обладнанням та опанувати міжнародні стандарти лікування, а з метою формування практичних навичок широко використовуються можливості симуляційного центру університету та потенціал стоматологічного практично-навчального медичного центру.
Загалом по Україні найбільше інтернів обрали спеціальності:
- стоматологія – 959;
- фармація – 793;
- внутрішні хвороби – 657;
- хірургія – 589;
- анестезіологія та інтенсивна терапія – 375.
НУОЗ України імені П.Л. Шупика продовжує тримати позиції одного з ключових закладів у підготовці молодих лікарів та фармацевтів, забезпечуючи високу якість навчання і професійного вдосконалення.
В публікації використані матеріали сайту: moz.gov.ua