19 та 22 грудня 2025 року на кафедрі хірургії № 1 (завідувач кафедри - заслужений лікар України, професор Сергій Саволюк) НУОЗ України імені П.Л. Шупика відбулося 2 засідання студентського хірургічного наукового гуртка.

Традиційно, засідання студентського гуртка відбувалися під час ургентних кафедральних чергувань (відповідальний хірург – завідувач кафедри, професор Сергій Саволюк) на основній клінічній базі кафедри хірургії № 1 – КНП КМКЛ № 8.

Тематика цих засідань була присвячена аспектам лапароскопічної хірургії в ургентній та плановій абдомінальній хірургії, її лікувально-діагностичним можливостям.

Під занять з гуртківцями значна увага приділяється повторенню знань з анатомії органів черевної порожнини, ознайомленню з будовою лапароскопічної операційної та принципами виконанання лапароскопічних втручань, оскільки кафедральна бригада ставить за пріоритет реалізацію малоінвазивних хірургічних підходів в клініці.

Під час чергування магістри були присутніми в операційній під час лапароскопії у пацієнтів з гострим деструктивним апендицитом та його ускладненнями, гострим холециститом, защемленою паховою грижею.

Це дозволяє наочно, наживо, демонструвати діагностичні та лікувальні можливості сучасної малоінвазивної технології в умовах невідкладної абдомінальної хірургії та поновлювати знання з абдомінальної та тазової анатомії.

Магістри також приймали участь в вечірньому обході завідувача кафедри, професора Саволюка С.І. та членів кафедральної чергової бригади (асистенти кафедри – к. мед. н. Завертиленко Д.С., к. мед. н. Дембіцький А.Р., Кругляк Є.К. та Мельничук Г.О., аспірант – Липницький В.В., інтерни – Трушик К.І., Карабаєв І.Д.) всіх пацієнтів 2-х хірургічних відділень та ВАІТ.

Системне та систематичне залучення магістрів нашого університету до практичної роботи наших клінічних кафедр дозволяє послідовно реалізовувати стратегію формування клінічного мислення, застосовувати отримані знання з анатомії в практиці, бути дотичними до цілодобової роботи ургентної хірургічної бригади та клініки, готуючись до наступного пропедевтичного, нозологічного та синдромного навчання на старших курсах та визначати акценти щодо майбутньої спеціалізації.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Корисність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Доступність матеріалу: 50% - 1 Голосів

Загальна оцінка матеріалу