Google search

 
 

Лікарі-інтерни кафедри терапії 2-го року навчання (очний цикл 01.02.2023-30.06.2023 р.) за спеціальністю «Внутрішні хвороби» за графіком проходили підготовку у Центрі стимуляційних методів навчання імені Андрія Ткаченка НУОЗ України імені П. Л. Шупика з метою оволодіння та відпрацювання практичних навичок з надання медичної допомоги та забезпечення максимальної безпеки пацієнтів. Симуляційні технології дозволяють навчати як окремих практичних навичок, так і відпрацьовувати на манекенах різноманітні сценарії клінічної ситуації.

Під час навчання інтерни оволоділи практичними навичками з проведення серцево-легеневої реанімації в умовах стаціонару самостійно та з асистентом, а також засвоїли алгоритм дій при проведенні серцево-легеневої реанімації, якщо пацієнт знаходиться не у стаціонарі. Засвоїли проведення катетеризації периферичної вени у дорослих із детальним розбором клінічних ситуацій та проведенням бесіди з пацієнтом щодо отримання інформованої згоди для проведення даної маніпуляції, а також теоретичну частину навички: спостереження за катетером після завершення процедури.

Інтерни також оволоділи навичкою надання невідкладної допомоги при напруженому пневмотораксі з визначенням критеріїв напруженого пневмотораксу та практичним виконанням евакуації повітря з плевральної порожнини. Розібрали критерії визначення гідроторакса, покази до дренування плевральної порожнини при гідротораксі та практичне виконання маніпуляції: евакуацію рідини з плевральної порожнини.

Таким чином, застосування стимуляційних технологій дозволяє наблизити навчальний процес до реальних умов, сприяє закріпленню практичних навичок у лікарів-інтернів.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 75% - 2 Голосів
Корисність матеріалу: 75% - 2 Голосів
Доступність матеріалу: 75% - 2 Голосів

Загальна оцінка матеріалу