Search

 
 

Відбулося чергове засідання членів постійної комісії вченої ради з міжнародного співробітництва під керівництвом проректора з міжнародних зв'язків та науково-педагогічної роботи з іноземними громадянами професора Олесі Гульчій. В он-лайн форматі були обговорені питання, вирішення яких спрямоване на укріплення лідерських позицій нашого закладу.

Питання щодо вивчення зворотнього зв’язку від учасників науково-практичних заходів, які проводяться в університеті (семінарів, конференцій, майстер-класів тощо) представила завідувач відділу міжнародного співробітництва Марина Пастухова. Перелік питань, що пропонуються доповнює наявні анкети та надає можливість вивчити рівень задоволення та пропозиції з боку учасників вищезгаданих заходів, а саме: бальна оцінка науково-практичної значущості заходу та/або окремих його елементів, можливостей практичного застосування на робочому місті відпрацьованих навиків, ступеню досягнення власних цілей тощо. До питання анкети щодо наявності в матеріалах заходів, у тому числі освітніх, упередженості до конкретної компаніі, препарату, членами комісії було внесено пропозицію: організаторам заходів та викладачам пропонується включати інформацію про те, що будь-який пристрій, обладнання, препарат тощо згадується лише з метою забезпечення освітнього процесу, а не з метою рекламування того чи іншого бренду чи отримання особистої користі. Зі змістом анкети можна ознайомитися у міжнародному відділі.

Друге питання засідання комісії присвячувалося плану заходів щодо впровадження англомовного навчання в НУОЗ України імені П. Л. Шупика для осіб з українським громадянством. Пояснення щодо реалізації найближчих завдань цього потужного проекту надав декан по роботі з іноземцями професор Валерій Бугро. «Розширення освітніх послуг, у тому числі, які надаються англійською мовою - це відповідь на вимоги часу та новий напрям у розвитку університету», –  наголосив доповідач.

«Представлення результатів діяльності нашого закладу у презентаційних матеріалах та своєчасне їх оновлення – це одне із завдань успішного укріплення бренду та посилення рейтингових позицій», – підкреслив завідувач відділу комунікацій Костянтин Балашов та запросив керівників підрозділів, інститутів, факультетів та завідувачів кафедр надсилати до відділу комунікацій фотоматеріали, які відображають діяльність відповідного напряму.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 72.5% - 2 Голосів
Корисність матеріалу: 73.5% - 2 Голосів
Доступність матеріалу: 72.5% - 2 Голосів

Загальна оцінка матеріалу