Google search

Цифрова компетентність у медичній сфері на сьогодні є невіддільною складовою компетенції професійної, адже робота в ЕСОЗ передбачає високий рівень цифрової грамотності медичних працівників.

Нагадаємо, що для стимулювання розвитку цифрової компетентності медичних працівників МОЗ вніс зміни до порядку проведення атестації лікарів, що передбачають нарахування додаткових балів під час атестації за підвищення рівня володіння цифровими компетенціями медичними працівниками:

  • Вони передбачають нарахування додаткових балів під час атестації за підвищення рівня володіння цифровими компетенціями медичними працівниками.
  • Раніше за освітні заходи, зокрема, з питань цифрових навичок, які не стосуються відповідної лікарської спеціальності, але є частиною кваліфікаційних вимог, нараховувалося максимум 8 балів. Тепер вагомий вплив на результат атестації має не лише медична освіта та навички, а і цифрова грамотність лікаря.
  • Зміни до умов атестації передбачають, що можна буде отримати 20 балів за володіння відповідним рівнем цифрової компетентності.
  • Водночас додаткові 8 балів, згідно зі змінами до Порядку проведення атестації, можна отримати за освітні заходи, які не стосуються лікарської спеціальності, але є частиною кваліфікаційних вимог, такі як питання медичної етики, деонтології, комунікаційні навички тощо.

Цього тижня МОЗ долучається до національної інформаційної кампанії, що  проводить Міністерство цифрової трансформації, стимулюючи навчання цифрових навичок.

Проєкт дозволяє дізнатися  більше про те, як посилювати себе у роботі, навчанні, спілкуванні та саморозвитку. Усі охочі можуть долучитися до інтерактивних завдань у соціальних мережах «Дія. Цифрова освіта».

За матеріалами МОЗ України: https://moz.gov.ua/article/news/moz-u-spivpraci-z-ministerstvom-cifrovoi-transformacii-rozvivae-cifrovi-navichki-medichnih-pracivnikiv

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Корисність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Доступність матеріалу: 50% - 1 Голосів

Загальна оцінка матеріалу